Вітаю у блозі. Прошу звернути увагу на формулювання завдань. Якщо у них зазначено, що виконуємо письмово в зошиті, будь ласка, робимо фото та надсилаємо за адресою morozovanataliia289@gmail.com
4 клас
Отримати посилання
Facebook
X
Pinterest
Електронна пошта
Інші додатки
Сторінка для роботи 4-І класу
Task 1
Task 2
Task 3
Task 4
country, invited, cheese, table, city, catch, mice, peace, disappointed, place
Переглянути відеофрагмент. На он-лайн уроці обговоримо, чому деякі тварини на межі зникнення.
Д.з. WB с.41 впр.1 - заповнити проміжки у реченнях.
20.01.2021
Тема уроку: Моя улюблена тварина. Формування навичок
письма. Lesson OurWorld
SB c.53
Впр.3 - послухай аудіо (платформа "Моя школа") та заповни таблицю
Впр.4 - прочитай і з'єднай
Впр.5 - обери тварину, яка знаходиться на межі вимирання. напиши про неї коротку інформацію (як зразок - впр.3)
WB с.41 впр.2- заповни проміжки питальними словами (перед тим переглянь відео)
How much - Скільки? (для незлічуваних іменників)
How many - Скільки (для злічуваних іменнників)
How long - Наскільки довгий?
Д.з. - РЗ впр.3 с.43 - з'єднати
21.01.2021
Тема уроку: Спеціальні питання How many …?How much …? Howlong …?
Формування навичок говоріння.
GrB c.30-31
впр.1 - пройди опитувальник, визнач, наскільки ти здоровий/здорова
Впр.2 - познач злічувані/незлічувані іменники
Впр.3 - продовж діалог питальними словами How much/How many
Подивись відео
How much чи how many?
Фрази how much та how many перекладаються однаково як «скільки?». Однак, вони мають відмінності в своєму використанні.
How much вживається перед необчислювальними іменниками і по відношенню до кількості чогось (рідин, матеріалу). How much також використовується для того, щоб спитати ціну чогось.
How many використовується з обчислювальними предметами та поняттями та по відношенню до осіб, живих істот.
How much salt should I put? – Скільки мені потрібно покласти солі?
How much does it cost to go to London? – Скільки коштує поїхати до Лондона?
How many pinches of salt should I put? – Скільки дрібок солі мені потрібно покласти?
How many students are going to London? – Скільки студентів збираються до Лондона?
Тема уроку: Що є навколо мене. Ознайомлення з новими лексичними одиницями теми. Lesson Sing a Song
Нові слова - вчити (послухати аудіо можна на платформі "Моя школа")
Впр.1 - послухати аудіо (на платформі "Моя школа") та заповнити проміжки в тексті пісні. Впр.2 - написати рецепт страви, як зразок - впр.3 подивитись відео
Переглянь відео з правилом вживання a little/ a few
РЗ
Впр.1 - заповнити проміжки, вживаючи a few/a little
Впр.2 - заповнити проміжки у діалозі Впр.3 - намалювати продукти харчування на полицях холодильника та скласти речення
13.01.2021
Тема уроку: Життя у вулику. Формування лексичних
навичок. Lesson Smart Kids
Нові слова - прослухати аудіо на платформі "Моя школа" (Дорожка 4)
Впр.1 Прослухати аудіо на платформі "Моя школа" (Дорожка 5), прочитати комікс, дати відповідь на запитання до тексту Why does Mark have a headache? (Чому у Марка болить голова?)
РЗ
Впр.1 с.40 - кросворд
14.01.2021
Тема уроку: Скільки речей навколо? Формування
граматичних навичок. Lesson Smart Kids
Впр.2 с.51 - визнач, правдиві чи хибні твердження
Впр. 3 с.51 - обведи правильне слово, перед тим переглянувши правило:
Many та much
Прикметники many та much мають однакове значення – «багато». Однак, many вживається тільки з обчислювальними іменниками, а much– з необчислювальними. Вони можуть бути замінені на більш універсальні вирази alot of (lots of)або plenty of (багато, повно, вдосталь).
There are many ways to solve this problem. – Існує багато способів розв'язати цю проблему.
I have many cats at home. – У мене вдома багато котів.
I always put much sugar in my tea. I have a sweet tooth. – Я завжди кладу багато цукру в чай. Я ласунка.
There wasn’t much rain yesterday, so we could play rugby. – Вчора дощ був несильний, тому нам вдалось пограти в регбі.
There are a lot of places you can visit in Paris. – В Парижі є багато місць, які можна відвідати.
I like spaghetti with plenty of tomato sauce. – Мені подобаються спагеті з великою кількістю томатного соусу.
РЗ впр.2 с.40 - обведи правильний варіант прикметника
Впр.3 с.40 - послухай аудіо (Доріжка 6) на платформі "Моя школа" та познач правильну відповідь.
Впр.4 с.40 - Запиши письмово в зошит речення, складені до впр.3.
15.01.2021
Тема уроку: Вживання неозначених займенників
much / many / a lot of / lots of / a few/ a little (Grammar Book)
Переглянь відео з правилом
Впр.1 с.32 - подивись на малюнки, прочитай речення та з'єднай речення з малюнком, якого це речення стосується.
Впр.2 с.32-33 - заповни проміжки неозначеними займенниками a little/a few.
Впр.3 с.33 - обведи правильний неозначений займенник. Впр.4 с.33 (Домашнє завдання) - прочитай текст-опис та намалюй місто.
25.05-29.05
Підручник ст.113-114 впр. 1 - читати діалог, впр.2 - знайти помилки в твердженнях
РЗ ст.61 впр.1 - написати антоніми до слів, використовуючи слова-підказки, впр.2 - скласти речення зі словами з впр.1, впр.3 - розкрити дужки, записати дієслова у формі минулого неозначеного часу
Підручник ст.115-117 впр.1 - записати за зразком речення використовуючи ступені порівняння прикметників, впр.3 - заповнити табличку неправильних дієслів.
РЗ ст.62 впр.1 - виконати тест, впр.2 - виправити помилки в реченнях, не змінюючи слова, надруковані жирним шрифтом
Підручник ст.112, впр.1 читати, розташувати в правильній послідовності частини тексту та підібрати до них малюнки A-D.
РЗ ст.59 - звертаю увагу, всі вправи стосуються минулого часу. Впр.1 - напиши дієслова у формі минулого часую Впр.2 - познач дії, які виконував/виконувала вранці. Впр.3 - напиши, що робила Анна (в минулому часі)
РЗ ст.60. Впр.1 - напиши дієслова у минулому часі. Впр.2 - розташуй дії в правильній послідовності. Впр.3 - напиши розповідь про свій минулий день.
Знайти в тексті і записати в зошит словосполучення
твій день -
прокидаюсь -
снідаю -
приходжу до школи -
пішки чи на автобусі -
після школи -
приходжу додому -
граю в футбол з друзями -
ввечері -
Я часто дивлюся телевізор. -
моє домашнє завдання -
Всі інші вправи цього уроку, а такожхавдання у робочому зошиті будемо виконувати разом під час конференції Zoom. Прошу мати поруч робочий зошит та зошит в лінію.
Мої вітання! Прошу до вівторка на комп'ютер, ноутбук чи телефон завантажити програму Zoom.
Це буде потрібно для проведення он-лайн уроків та консультацій після 04 травня.
МИ почнемо зустрічатися в Zoom з вівторка, ваші класні керівники передадуть посилання для зустрічі.
Як відправити відповідь учителю. Уважно прочитай пояснення розміщене нижче.
Після виконання вправи, натисни слово FINISH,
потім E-mail my answers to my teacher
заповни всі рядки інформацією
Enter your full name: напиши своє ім'я та прізвище
Level/group: напиши, в якому ти класі (3а,4b)
School subject: зазнач предмет - у нас це English
Enter your teacher's e-mail or code: впиши мою електорнну адресу ntl.mrzv@gmail.com
Натисни кнопку Send.
РЗ ст. 56
Слова для довідки:
infant school - початкова школа (в Англї), дитячий садок
nursery school - дитячий садок
junior school - середня школа 9для учнів 7-11 років)
do sums - розв'язувати задачі, приклади
Для виконання впр.2, пригадай назви уроків:
Укр.мова - Ukrainian
Математика - Maths
Літературне читання - Reading
Прирозоднавство - Nature Study
Англійська мова - English
Трудове навчання - Handicrafts
Основи здоров'я - Health Care
Музика - Music
Образотворе мистецтво - Art
Фізична культура - PE (Physical Education)
Я у світі - I in the World
Ознайомся із зразком для виконання впр.5
Hello. Tom!
I want to tell you about my school life. We start to go to school at 6. WE usually have 5 or 6 lessons every day. We study Ukrainian, Reading, Maths, English, Art, PE, Music, Health Care, Handicrafts and Nature Study. We go to school five days a week, from Monday to Friday. We wear a school uniform. It is dark blue. I ahve a lot of friends at school.
What subjects are your favourite?
Yours,
Ira.
Look at the picture and find 6 words. Подивись на картинку і знайди 6 слів. 30.03-03.04 Виконай завдання до країнознавчого відео This is Britain - Halloween.
Підручник ст.89-90 впр.1 прочитати, впр.2 письмово в зошиті продовжити речення. впр.5 письмово записати про те, що збирається робити Енн.
РЗ ст.49 Пригадай правило на вживання to be going to
Підручник ст. 92 впр.2 прочитай текст, ст.93, впр.5 напиши про свою чайну вечірку. Пам'ятай, вживаємо минулий час.
РЗ ст.50 Правило. Минулий час. Past Simple.
ПРАВИЛЬНІ ДІЄСЛОВА
Інфінітив дієслова без
частки to + закінчення – ed
Минулий неозначений час
(стверджувальна форма)
work + ed
worked
інфінітив, що закінчуєтьс
яна німе -е:
live+ ed
lived
інфінітив, що закінчується на –у з попередньою приголосною:
cry (y=i) + ed
cried
інфінітив, що закінчується
на приголосну з попереднім коротким голосним звуком:
stop + p + ed
stopped
iнфінітив двоскладових
(багатоскладових дієслів), що закінчується на одну голосні з наголосом на
останньому складі:
permit + t + ed
permitted
iнфінітив закінчується на –l:
travel + l+ ed
travelled
Напиши
подані нижче дієслова в стверджувальній формі PastSimple
to wish - _________________________________
to pull - __________________________________
to phone - _______________________________
to smoke - _______________________________
to talk - _________________________________
to study - ________________________________
to listen - ________________________________
to watch - _______________________________
to cook - _________________________________
to clean - ________________________________
to try - __________________________________
to order - ________________________________
to play - ________________________________
to save - __________________________________
to collect - _____________________________
to travel - ________________________________
to type - _______________________________
to stop - __________________________________
to carry - ______________________________
to love - __________________________________
2. Розкрий дужки, вживаючи подані в них дієслова в PastSimple
1. They __________________(to listen) to
music at the concert hall yesterday. 2. My father
_____________ (to
smoke) a cigarette a minute ago. 3. Fred and Helen _____________ (to
stay) at a hotel last June. 4. Bat
_______________(to water) the flowers an hour ago. 5. We
_______________(to travel) by sea last summer. 6. She
_______________(to try) on a white dress at the shop yesterday. 7. They ______________ (to watch) squirrels in the
park last Sunday. 8. We _________________(to arrive) in Moscow yesterday evening. 9. Colin
_____________(to celebrate) his birthday last Monday. 10. Her younger sister
______________ (to collect) stamps last year. 11. Jake ______________(to
travel) by car two months ago. 12. My mother
____________ (to cook) a cabbage soup for dinner yesterday. 13. I
________________(to copy) out a text yesterday evening.14. We _________ (to help)
our mother to cook dinner and ______ (wash) the plates. She ______ (to cook) pizza.
Виконай завдання з головної сторінки для 3-4 класів.
Виконай завдання до країнознавчих відео.
1. School.
2. Christmas.
3. Food.
Нагадую, ми записуємо відповіді в зошити та надсилаємо мені фото.
Можна на вайбер (+380964164669)
Отримати посилання
Facebook
X
Pinterest
Електронна пошта
Інші додатки
Коментарі
Популярні дописи з цього блогу
GAMES Game Wordshake (Повправляйся у створенні слів) Revise numbers (Пограй в гру. Пригадай лічбу 1-10) Play a spelling game (Пограй в гру. Тренуємося чути і читати) Listen and spell. (Пограй у гру. Тренуємося писати за допомогою клавіатури) Type short words game (Тренуймося друкувати з клавіатури) Play a spelling game with double vowels (Пограй у гру. Збіг голосних у словах) Play a spelling game with coconuts (Пограй у гру-стрілялку з голосними у словах) Telling the time game (Пригадай позначення часу) Telling the time.Game 2 (Як розповісти про показники годинника) Plurals game (Знайди правильну форму множини іменників ) Opposites game (Знайди антонім) Tenses game (Пригадай часові форми) Parts of speech game (Пригадай частини мови. Краще обирай лише декілька (nouns, verbs, adjectives) Games to revise words on different topics (Ігри-самопрезентації На повторення слів за різними темами) ...
Коментарі
Дописати коментар