4 клас

Сторінка для роботи 4-І класу



Task 1


Task 2


Task 3

Task 4
country, invited, cheese, table, city, catch, mice, peace, disappointed, place




11.05.2021-14.05.2021

Період роботи 27.04.2021-30.04.2021
Теми уроків та домашні завдання можна побачити на платформі "Моя школа"
У вівторок, 27.04.2021, обов'язково надсилаємо фото виконаної контрольної роботи
До суботи, 01.05.2021, чекаю фото виконаних вправ:
WB ст.66 впр.1,2,3
WB ст.67 впр.1,2,3
SB ст. 81, 82 - підготуватись до диктанту по словах

Період роботи 20.04.2021-23.04.2021
Теми уроків та домашні завдання висвітлені на платформі 
До суботи, 24.04.2021, чекаю фото виконаних вправ:
WB ст.61 впр.2,
WB ст. 62, впр. 1,2,3
WB ст.63-64, впр. 1,2,3,4,5

Період роботи 13.04.2021-16.04.2021
Теми уроків та домашні завдання висвітлені на платформі 
До суботи, 17.04.2021, чекаю фото виконаних вправ:
WB ст.60 впр.1, 2
Картки (перевірити на сайті):


Період роботи 06.04.2021-09.04.2021
Теми уроків та домашні завдання висвітлені на платформі 
До суботи, 10.04.2021, чекаю фото виконаних вправ:
WB cт.58, впр.3, ст.59 впр.2,3
SB ст.73, впр.4, ст.74, впр.2, ст. 4 впр.75
Подивись відео, виконай завдання, що розміщене під ним, + фото

True/False

1.     Ivy lives in the white house.

2.     Ben doesn’t live in the white house.

3.     Every day they walk to school together.

4.     They eat cookies and candies together.

5.     They build sandcastles in the park after school.

6.     Ben and Ivy will watch a funny movie next Saturday.

7.     The friends always play games at Ben’s house.

8.     Sometimes Ivy sleeps over at Ben’s house.

9.     One day Ivy didn’t come to school.

10.           Ivy was ill.

11.           Ben gave her some candies.

12.           The boy gave her a get well card.

 

1.  

Період роботи 30.03.2021-02.04.2021
Теми уроків та домашні завдання висвітлені на платформі 
До суботи, 03.04.2021, чекаю фото виконаних вправ:
WB cт.57, впр. 2,3,4
GrB cт.75, впр.3,4,5  
Ознайомся з правилом

Exercise 1


Період роботи 23.03.2021-26.03.2021

Прошу надсилати контрольну на адресу ntl.mrzv@gmail.com 

Теми уроків та домашні завдання висвітлені на платформі. 

Подивись відео та виконай завдання

Fill in the gaps

What, terrible, Christmas, lights, up, small

When the McCallister family left on their (1) __________________ vacation, they forgot one (2) _______ thing.

-          I have a (3) ______________ feeling. Did you lock (4) ______? Do we set the timers on the (5) __________?

-          (6) __________ else could we be forgetting?


Test

1.       What were the bandits named?

a)      cold bandits        b) wet bandits          c) snow bandits

2.       This is my ______. I have to depend it.

a)      home                   b) house                     c) place

3.       Where is your mother?

a)      at home              b) in the car               c) in the shop

4.       Where is your father?

a)      in the car            b) at work                  c) at hospital

5.       Where are your brothers and sisters?

a)      They are at home             b) I’m the only child         c) They are at school.

6.       Why did you take your _______ off?

a)      hat                       b) coat                       c) shoes

7.       Why are you dressed like a ______?

a)      chick                   b) hen                         c) goose

8.       Marv was afraid of a _______.

a)      mouse                b) cat                         c) spider

9.       How old is Kevin?

a)      8                          b) 7                            c) 9

Період роботи 03.03.2021-05.03.2021
Підручник с.62-63
Впр.1 - прочитати та прослухати текст, аудіо є на платформі. 
Впр. 2 - True/False
Впр.3 - вибрати правильний варіант
Впр.4 - скласти речення
РЗ урок My World
Переглянь відео, подумай, який у тебе прихований талант.


Переглянь відео, повтори слова з теми "Помешкання"

Гра "Wordshake" - спробуй скласти якомога більше слів з наданих літер
19.01.2021
Тема уроку: Іберійські рисі. Формування навичок читання. Lesson Our World
SB с.52
Нові слова - вчити (аудіо - на платформі "Моя школа")
Впр.1 - послухати аудіо (платформа "Моя школа"), прочитати та перекласти діалог
Впр.2 - тест за текстом впр.1
Переглянути відеофрагмент. На он-лайн уроці обговоримо, чому деякі тварини на межі зникнення. 
Д.з. WB с.41 впр.1 - заповнити проміжки у реченнях.

20.01.2021
Тема уроку: Моя улюблена тварина. Формування навичок письма. Lesson Our World
SB c.53
Впр.3 - послухай аудіо (платформа "Моя школа") та заповни таблицю
Впр.4 - прочитай і з'єднай
Впр.5 - обери тварину, яка знаходиться на межі вимирання. напиши про неї коротку інформацію (як зразок - впр.3)




WB с.41 впр.2- заповни проміжки питальними словами (перед тим переглянь відео)


How much - Скільки? (для незлічуваних іменників)
How many - Скільки (для злічуваних іменнників)
How long - Наскільки довгий?

Д.з. - РЗ впр.3 с.43 - з'єднати

21.01.2021
Тема уроку: Спеціальні питання How many …? How much …? How long …? Формування навичок говоріння.
GrB c.30-31
впр.1 - пройди опитувальник, визнач, наскільки ти здоровий/здорова
Впр.2 - познач злічувані/незлічувані іменники
Впр.3 - продовж діалог питальними словами How much/How many 
Подивись відео

How much чи how many?

Фрази how much та how many перекладаються однаково як «скільки?». Однак, вони мають відмінності в своєму використанні.

How much вживається перед необчислювальними іменниками і по відношенню до кількості чогось (рідин, матеріалу). How much також використовується для того, щоб спитати ціну чогось.   

How many використовується з обчислювальними предметами та поняттями та по відношенню до осіб, живих істот. 

  • How much salt should I put? – Скільки мені потрібно покласти солі?
  • How much does it cost to go to London? – Скільки коштує поїхати до Лондона?
  • How many pinches of salt should I put? – Скільки дрібок солі мені потрібно покласти?
  • How many students are going to London? – Скільки студентів збираються до Лондона?

Питальні фрази

How long ..?
Як довго?
How long did you stay there?
Як довго ти тут залишався?
How many ..?
Скільки?
How many students are there in this class?
Скільки студентів в цьому класі?
How much ..?
Скільки?
How much time do we have?
Скільки у нас часу?
How often ..?
Як часто?
How often do you go to the gym?
Як часто ти ходиш до спортзалу?
How old ..?
Скільки років?
How old are you?
Скільки тобі років?
How tall ..?
Якого зросту?
How tall is your brother? He can definitely be good at basketball.
Який зріст у твого брата? Він точно може бути гарним баскетболістом.
How deep ..?
Як глибоко?
How deep is your love?
Наскільки глибоке твоє кохання?
How wide ..?
Наскільки широкий?
How wide is this river? Can we swim across it?
Наскільки широка ця ріка? Ми можемо її переплисти?
How fast ..?
Як швидко?
How fast can Usain Bolt run?
Як швидко Усейн Болт може бігти?
How come ..?
Як так? (причина)
How come I didn’t see you at the party?
Як так сталося, що я не бачив тебе на вечірці?
How about ..?
Як щодо?
How about going to the club tonight?
Як щодо піти сьогодні у клуб?
Д.з. GrB c.13 впр.4 - склади свій опитувальник (зразок впр.1)

22.01.2021
Тема уроку: Як зберегти наше місце проживання. Розвиток умінь читання. Lesson Let’s Talk
SB с. 54
Нові слова - вивчити (аудіо - на платформі "Моя школа")
Впр.1 - послухай аудіо (платформа "Моя школа"), прочитай текст з інформацією з двох блогів про захист довкілля
Впр.2 - прочитай словосполучення та визнач, обидва (BOTH) чи жоден (NEITHER) автори блогів роблять/не роблять для захисту довкілля
PRONUNCIATION - послухай аудіо (платформа "Моя школа") та познач правильну вимову
Подивись відео


Д.з WB ex. 1,2  p.42 письмово

_____________________________________________________________________________________
12.01.2021 
Тема уроку: Що є навколо мене. Ознайомлення з новими лексичними  одиницями теми. Lesson Sing a Song

Нові слова - вчити (послухати аудіо можна на платформі "Моя школа")
Впр.1 - послухати аудіо (на платформі "Моя школа") та заповнити проміжки в тексті пісні. 
Впр.2 - написати рецепт страви, як зразок - впр.3 
подивитись відео 


Переглянь відео з правилом вживання a little/ a few

РЗ 
Впр.1 - заповнити проміжки, вживаючи a few/a little
Впр.2 - заповнити проміжки у діалозі
Впр.3 - намалювати продукти харчування на полицях холодильника та скласти речення

13.01.2021
Тема уроку: Життя у вулику. Формування лексичних навичок. Lesson Smart Kids
Нові слова - прослухати аудіо на платформі "Моя школа" (Дорожка 4)
Впр.1 Прослухати аудіо на платформі "Моя школа" (Дорожка 5), прочитати комікс, дати відповідь на запитання до тексту 
Why does Mark have a headache? (Чому у Марка болить голова?)


РЗ 
Впр.1 с.40 - кросворд
14.01.2021
Тема уроку: Скільки речей навколо? Формування граматичних навичок. Lesson Smart Kids
Впр.2 с.51 - визнач, правдиві чи хибні твердження
Впр. 3 с.51 - обведи правильне слово, перед тим переглянувши правило:

Many та much

Прикметники many та much мають однакове значення  «багато». Однак, many вживається тільки з обчислювальними іменниками, а much  з необчислювальними. Вони можуть бути замінені на більш універсальні вирази  a lot of (lots of) або plenty of (багато, повно, вдосталь).

  • There are many ways to solve this problem. – Існує багато способів розв'язати цю проблему. 
  • I have many cats at home. – У мене вдома багато котів.
  • I always put much sugar in my tea. I have a sweet tooth. – Я завжди кладу багато цукру в чай. Я ласунка.
  • There wasn’t much rain yesterday, so we could play rugby. – Вчора дощ був несильний, тому нам вдалось пограти в регбі.
  • There are a lot of places you can visit in Paris. – В Парижі є багато місць, які можна відвідати.
  • I like spaghetti with plenty of tomato sauce. – Мені подобаються спагеті з великою кількістю томатного соусу.
РЗ впр.2 с.40 - обведи правильний варіант прикметника
Впр.3 с.40 - послухай аудіо (Доріжка 6) на платформі "Моя школа" та познач правильну відповідь.
Впр.4 с.40 - Запиши письмово в зошит речення, складені до впр.3. 

15.01.2021
Тема уроку: Вживання неозначених займенників much / many / a lot of / lots of / a few/ a little (Grammar Book)
Переглянь відео з правилом


Впр.1 с.32 - подивись на малюнки, прочитай речення та з'єднай речення з малюнком, якого це речення стосується.
Впр.2 с.32-33 - заповни проміжки неозначеними займенниками a little/a few.
Впр.3 с.33 - обведи правильний неозначений займенник. 
Впр.4 с.33 (Домашнє завдання) - прочитай текст-опис та намалюй місто.

































25.05-29.05
Підручник ст.113-114 впр. 1 - читати діалог, впр.2 - знайти помилки в твердженнях
РЗ ст.61 впр.1 - написати антоніми до слів, використовуючи слова-підказки, впр.2 - скласти речення зі словами з впр.1, впр.3 - розкрити дужки, записати дієслова у формі минулого неозначеного часу
Підручник ст.115-117 впр.1 - записати за зразком речення використовуючи ступені порівняння прикметників, впр.3 - заповнити табличку неправильних дієслів.
РЗ ст.62 впр.1 - виконати тест, впр.2 - виправити помилки в реченнях, не змінюючи слова, надруковані жирним шрифтом



18.05-22.05
Вправи для повторення 

12.05-15.05
1
2
3
4
Підручник ст.112, впр.1 читати, розташувати в правильній послідовності частини тексту та підібрати до них малюнки A-D. 
РЗ ст.59 - звертаю увагу, всі вправи стосуються минулого часу. Впр.1 - напиши дієслова у формі минулого часую Впр.2 - познач дії, які виконував/виконувала вранці. Впр.3 - напиши, що робила Анна (в минулому часі)
РЗ ст.60. Впр.1 - напиши дієслова у минулому часі. Впр.2 - розташуй дії в правильній послідовності. Впр.3 - напиши розповідь про свій минулий день. 

04.05-08.05
Готуємося до підсумкового оцінювання


Підручник ст.109-110 впр.1 - читати, перекладати.
Знайти в тексті і записати в зошит словосполучення
твій день - 
прокидаюсь - 
снідаю - 
приходжу до школи - 
пішки чи на автобусі - 
після школи - 
приходжу додому - 
граю в футбол з друзями - 
ввечері - 
Я часто дивлюся телевізор. - 
моє домашнє завдання - 
Всі інші вправи цього уроку, а такожхавдання у робочому зошиті будемо виконувати разом під час конференції Zoom. Прошу мати поруч робочий зошит та зошит в лінію.

Мої вітання! Прошу до вівторка на комп'ютер, ноутбук чи телефон завантажити програму Zoom.
Це буде потрібно для проведення он-лайн уроків та консультацій після 04 травня.
МИ почнемо зустрічатися в Zoom з вівторка, ваші класні керівники передадуть посилання для зустрічі.
27.04-30.04
Підручник ст.108-109 впр.2b - скласти письмово словосполучення 
слова для довідки
to behave oneself - поводитись;
quietly - тихо;
badly - погано;
slowly - повільно;
quickly - швидко;
carefully - обережно;
noisily - шумно;
well - добре;
hard - важко, старанно(якщо про роботу);
correctly - правильно.
Впр.4 - випиши в зошит лише ті правила, яких слід дотримуватися.
РЗ ст.58, впр.1 - з'єднай слова-антоніми та впиши їх у відповідні стовпчики таблиці (позитивні та негативні дії);
впр.2  - впиши слова must (повинні)/mustn't (не повинні) в речення.
впр.3 - придумай 3 своїх правила, яких слід дотримуватися у школі. 

Виконай завдання за посиланням та відправ відповідь вчителю.
Як відправити відповідь учителю. Уважно прочитай пояснення розміщене нижче.
Після виконання вправи, натисни слово FINISH,
потім  E-mail my answers to my teacher

заповни всі рядки інформацією
Enter your full name: напиши своє ім'я та прізвище
Level/group: напиши, в якому ти класі (3а,4b)
School subject: зазнач предмет - у нас це English
Enter your teacher's e-mail or code: впиши мою електорнну адресу ntl.mrzv@gmail.com
Натисни кнопку Send.
21.04-24.04
Підручник ст.104-105 впр. 1 читати, перекладати, впр.2  - письмово, впр.5 ст.105 письмово,
РЗ ст. 56
Слова для довідки:
infant school - початкова школа (в Англї), дитячий садок
nursery school - дитячий садок
junior school - середня школа 9для учнів 7-11 років)
do sums - розв'язувати задачі, приклади

Для виконання впр.2, пригадай назви уроків:
Укр.мова - Ukrainian
Математика - Maths
Літературне читання - Reading
Прирозоднавство - Nature Study
Англійська мова - English
Трудове навчання - Handicrafts
Основи здоров'я - Health Care
Музика - Music
Образотворе мистецтво - Art
Фізична культура - PE (Physical Education)
Я у світі - I in the World

Підручник ст.106-107 впр. 1 читати, перекладати, впр.2 тест письмово, впр.5 письмово
Ознайомся із зразком для виконання впр.5
Hello. Tom!
I want to tell you about my school life. We start to go to school at 6. WE usually have 5 or 6 lessons every day. We study Ukrainian, Reading, Maths, English, Art, PE, Music, Health Care, Handicrafts and Nature Study. We go to school five days a week, from Monday to Friday. We wear a school uniform. It is dark blue. I ahve a lot of friends at school.
What subjects are your favourite?
Yours,
Ira.
РЗ ст.57 впр.1,2

13.04-17.04
Підручник ст.99-101, впр.1b - читати, перекладати, впр.5 письмово, 
РЗ ст.53 впр.1 - заповнити проміжки у фразах словами з довідки, впр.2 - заповнити проміжки у діалозі фразами з впр.1, ст.54


Підручник ст. 101-103, впр. 1 письмово перетворити речення у Present Perfect Tense,  
РЗ ст.55


+ на головній сторінці блогу є інтерактиівні вправи  "Easter Exercises.Завдання до Великодня"


06.04-10.04
Підручник ст. 93-95, впр. 3 письмово пишемо, вживаючи Present Perfect
РЗ ст. 51 -використовуємо  Past Simple. Present Simple. Present Continuous

Підручник ст. 95-97, впр. 1 письмово, впр.3 читати діалог
РЗ ст.52, впр.1


Look at the picture and find 6 words. Подивись на картинку і знайди 6 слів.
30.03-03.04
Виконай завдання до країнознавчого відео This is Britain - Halloween. 

Підручник ст.89-90 впр.1 прочитати, впр.2 письмово в зошиті продовжити речення. впр.5 письмово записати про те, що збирається робити Енн.
РЗ ст.49
Пригадай правило на вживання to be going to

Підручник ст. 92 впр.2 прочитай текст, ст.93, впр.5 напиши про свою чайну вечірку. Пам'ятай, вживаємо минулий час.
РЗ ст.50
Правило. Минулий час. Past Simple.
ПРАВИЛЬНІ ДІЄСЛОВА
Інфінітив дієслова без частки to + закінчення – ed
Минулий неозначений час (стверджувальна форма)
work + ed
worked
інфінітив, що закінчуєтьс яна німе -е:
live+ ed

lived
інфінітив, що закінчується на –у  з попередньою приголосною:
cry (y=i) + ed


cried
інфінітив, що закінчується на приголосну з попереднім коротким голосним звуком:
stop + p + ed


stopped
iнфінітив двоскладових (багатоскладових дієслів), що закінчується на одну голосні з наголосом на останньому складі:
permit + t + ed



permitted
iнфінітив закінчується на –l:
travel + l + ed

travelled

  1. Напиши подані нижче дієслова в стверджувальній формі Past Simple
to wish - _________________________________
to pull - __________________________________
to phone - _______________________________
to smoke - _______________________________
to talk - _________________________________
to study - ________________________________
to listen - ________________________________
to watch - _______________________________
to cook - _________________________________
to clean - ________________________________
to try - __________________________________
to order - ________________________________
to play - ________________________________
to save - __________________________________
to collect - _____________________________
to travel - ________________________________
to type - _______________________________
to stop - __________________________________
to carry - ______________________________
to love - __________________________________

2. Розкрий дужки, вживаючи подані в них дієслова в Past Simple

1. They __________________(to listen) to music at the concert hall yesterday. 2. My father
_____________ (to smoke) a cigarette a minute ago. 3. Fred and Helen _____________  (to

stay) at a hotel last June. 4. Bat _______________(to water) the flowers an hour ago. 5. We _______________(to travel) by sea last summer. 6. She _______________(to try) on a white dress at the shop yesterday. 7. They  ______________ (to watch) squirrels in the park last Sunday. 8. We _________________(to arrive) in Moscow yesterday evening. 9. Colin _____________(to celebrate) his birthday last Monday. 10. Her younger sister ______________ (to collect) stamps last year. 11. Jake ______________(to travel) by car two months ago. 12. My mother  ____________ (to cook) a cabbage soup for dinner yesterday. 13. I ________________(to copy) out a text yesterday evening.14. We _________ (to help) our mother to cook dinner and ______ (wash) the plates. She ______ (to cook) pizza. 
Неправильні дієслова. Відео. Виконайте завдання на сторінці цього блогу "Завдання для учнів 3-4 класу" 

16.03-20.03
Learn the names of holidays. Познайомся з назвами свят.

Birthday vocabulary День народження.

Ознайомся з порядковими числівниками.
Виконай впр.3 ст.87 з підручника, впр.4 ст.88 підручника. РЗ ст.48

Виконай завдання з головної сторінки для 3-4 класів.

Виконай завдання до країнознавчих відео.
1. School.
2. Christmas.
3. Food.
Нагадую, ми записуємо відповіді в зошити та надсилаємо мені фото.
Можна на вайбер (+380964164669)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу